Servis čteček Amazon Kindle

Mohlo by se vám líbit...

9 komentářů

  1. Karla Hasíková napsal:

    Dobrý den,

    vím, že na dálku je to obtížné, ale potřebuji poradit. Mám čtečku Kindle, mám ji asi 5 let a jsem s ní velmi spokojená, prostě ji miluji. Dočetla jsem knihu, čtečku normálně vypnula a když jsem ji chtěla druhý den zapnout, tak už to nešlo. Čtečku jsem nabila, zelená kontrolka se při zapnutí na chvilku rozsvítí, ale vzápětí zhasne. Prosím, můžete mi na základě této informace napsat, zda je oprava možná a případně jaká by byla cena opravy.

    Děkuji za odpověď

    S pozdravem

    Karla Hasíková

  2. Tomáš napsal:

    Dobry den,

    ano, oprava je urcite mozna. Vse uz spolu resime pres email. Dekuji

  3. Věra Matasová napsal:

    Dobrý den,
    mám čtečku Amazon Kindle asi 4 roky, dnes mi nahlásila nízký stav baterie a po vypnutí už mi nešla znovu zapnout, ani po zapojení do nabíječky.. chtěla jsem se zeptat, zda se při opravě nesmažou již nahrané knihy, dostala jsem ji jako dárek a mám na ní cca 960 knih…
    děkuji
    Věra Matasová

  4. Tomas napsal:

    Dobry den, pokud bychom menili zakladni desku (coz je pravdepodobne dle popisu), knihy by zmizely. Jsou primo v pameti na zakladni desce. Pokud jste si knihy nahravala do ctecky pres WiFi, zustavaji ulozene na ulozisti Amazonu a po prihlaseni se opet stahnou do ctecky. Pokud byly knihy ve ctecce nahrane pouze pres USB kablik, o knihy byste prisla. Mate je zalohovane napr. nekde v pocitaci? Jeste je zde sance, ze se nam ctecku podari ozivit a knihy Vam zachranime. To by se ale videlo az pri diagnostice u nas v servise. Diagnostika je samozrejme zdarma. Pripadne kontakt na me je 602 866 446 nebo tpejcha@atlas.cz, Dekuji

    tomas pejcha

    • Věra Matasová napsal:

      Dobrý večer, pane Pejcha,
      já nevím, jak to bylo nahráváno, dostala jsem ji od kamarádky z druhé ruky už nahranou..
      Zítra dopoledne bych Vám zavolala a domluvíme se dál..

      děkuji a přeji hezký večer
      Věra Matasová
      Plzeň

  5. Andrea napsal:

    Dobrý den,
    na mé čtečce se projevila úplně stejná závada jako paní Hasíkové Karle z 15.11.2017. Půjde to opravit? A co v případě, že nejsem z Prahy ? Děkuji za odpověď Kubešová

  6. Tomas napsal:

    Dobry den,

    ano, oprava je urcite mozna. Do mailu Vam posilam informace ohledne opravy. Pripadne jsem na telefonu 602 866 446. Dekuji

    tomas pejcha
    AZ Mobil

  7. Petr Forman napsal:

    Dobrý den pane Pejcho, prosím o radu.Mam Kindle 4 a nejde mi nastartovat.Rozsviti se zelená kontrolka a zase zhasne.Dekuji P.Forman

  8. Ondra napsal:

    Dobrý den, je ještě servis v provozu, když je provozovna (Šimáčkova 4) uzavřena?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Website Protected by Spam Master


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>