Tento blog provozuje obchod AZ Mobil – specializovaný obchod zaměřený na čtečky knih a veškeré příslušenství.
Provozovatel: Tomáš Pejcha
Telefon: 602 866 446
Email: tpejcha@atlas.cz
IČ: 76489132
DIČ: CZ7812013715
adresa prodejny: Šimáčkova 4, 17000, Praha 7
otevírací doba: Po-Pá 12-18
Dobry den,
Mohli by ste mi, prosim Vas, poradit ohladne KINDLE PAPERWHITE 3? V casti „my library“ sa mi neustale zorazuje rss odoberanie novin. pokusam sa to vymazat standartnym sposobom a nic nepomaha. Odhlasil som aj e.mail na Amazon ucte. Dokonca som zariadenie aj zresetoval. no nic nepomaha. Mozete mi poradit, prosim Vas, co s tym?
Dakujem,
Miroslav Hanzen
Dobrý den,
mám asi 3 měsíce novou čtečku Amazone kindle paperwhite 3 dovezenou z USA, takže nemohu uplatnit záruční servis. Bohužel mi najednou zamrzla obrazovka se spořičem a čtečka nelze zpustit. Když ji dám do nabíječka, tak se nabíjí… tudíž asi špatná deska. Je možné k vám čtečku poslat kurýrem k diagnostice a nechat si ji na vlastní náklady opět od vás poslat kurýrem?
Děkuji za ochotu a odpověď
Lenka Kubičková
tel. 720 981 846
Dobrý den,prosím o radu co s zařízením Kindl,na obrazovce nejdříve byl symbol vybité baterie,potom chvíli svítila oranžová kontrolka, po nějaké době zelená (jako že nabito), ale čtečku nelze pustit a na displeji stále svítí šetřící modul,při propojení s počítačem – obsah čtečky přečtu,po vytažení USB zase ne.Jedná se o slabou baterii?Co s tím můžu udělat(jsem z Pardubic) .Zrovna mám nakoupené nové knížky na které jsem se těšila.Děkují předem Maričová
Dobrý den , potřeboval bych po 7 letech vyměnit baterii u Amazon Kindle 4 WiFi
na displeji je porad ukazatel vybité baterie a ctecka se ani za celý den nedobije.
Kolik by stála oprava se zaslaním s Plzně
Děkuji Alexandr Otta