Kontakt

Tento blog provozuje obchod AZ Mobil – specializovaný obchod zaměřený na čtečky knih a veškeré příslušenství.

Provozovatel: Tomáš Pejcha

Telefon: 602 866 446

Email: tpejcha@atlas.cz

IČ: 76489132

DIČ: CZ7812013715

adresa prodejny: Šimáčkova 4, 17000, Praha 7

otevírací doba: Po-Pá  12-18

5 komentářů

  1. Miroslav Hanzen napsal:

    Dobry den,

    Mohli by ste mi, prosim Vas, poradit ohladne KINDLE PAPERWHITE 3? V casti „my library“ sa mi neustale zorazuje rss odoberanie novin. pokusam sa to vymazat standartnym sposobom a nic nepomaha. Odhlasil som aj e.mail na Amazon ucte. Dokonca som zariadenie aj zresetoval. no nic nepomaha. Mozete mi poradit, prosim Vas, co s tym?
    Dakujem,

    Miroslav Hanzen

  2. Lenka Kubičková napsal:

    Dobrý den,
    mám asi 3 měsíce novou čtečku Amazone kindle paperwhite 3 dovezenou z USA, takže nemohu uplatnit záruční servis. Bohužel mi najednou zamrzla obrazovka se spořičem a čtečka nelze zpustit. Když ji dám do nabíječka, tak se nabíjí… tudíž asi špatná deska. Je možné k vám čtečku poslat kurýrem k diagnostice a nechat si ji na vlastní náklady opět od vás poslat kurýrem?
    Děkuji za ochotu a odpověď
    Lenka Kubičková
    tel. 720 981 846

  3. Ljiljana Marič napsal:

    Dobrý den,prosím o radu co s zařízením Kindl,na obrazovce nejdříve byl symbol vybité baterie,potom chvíli svítila oranžová kontrolka, po nějaké době zelená (jako že nabito), ale čtečku nelze pustit a na displeji stále svítí šetřící modul,při propojení s počítačem – obsah čtečky přečtu,po vytažení USB zase ne.Jedná se o slabou baterii?Co s tím můžu udělat(jsem z Pardubic) .Zrovna mám nakoupené nové knížky na které jsem se těšila.Děkují předem Maričová

  4. Alexandr Otta napsal:

    Dobrý den , potřeboval bych po 7 letech vyměnit baterii u Amazon Kindle 4 WiFi
    na displeji je porad ukazatel vybité baterie a ctecka se ani za celý den nedobije.
    Kolik by stála oprava se zaslaním s Plzně
    Děkuji Alexandr Otta

  5. Veronika napsal:

    Dobry den, bohuzel jsem se hnala do kamenne prodejny Simackova 4, jelikoz jsem si pres Vas chtela nechat Kindla opravit a udavate tak adresu na strankach a posleze zjistim, ze prodejna je uzavrena, prosim napiste tuto informaci na Vase stranky, aby se to nestalo dalsim potencialnim zakaznikum. Jak je tedy mozne Vas nyni zastihnout?
    Dekuji, Veronika

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Website Protected by Spam Master


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>